مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف
 

مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف

مطالب مفید برای شغل های مختلف

  • ۰
  • ۰

بتن سخت صنعتی

بتن سخت صنعتی نوعی از مصالح ساختمانی از جنس سیمان می باشد که از ترکیب مواد مختلفی نظیر اکسید آلومینیوم , کروندوم , بیندر پایه سیمانی , کوارتز و مواد مختلف دیگر ساخته شده و معمولا برای کفسازی های صنعتی کاربرد فراوان دارد.

بتن سخت نسبت به بتن معمولی و سایر کفسازی ها برتری های زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مقاومت و سرسختی بتن سخت چندین برابر بیشتر از بتن های معمولی می باشد بنابراین به عنوان یکی از سرسخت ترین و محکم ترین کفپوش ها در تمام دنیا شناخته شده است.

این نوع بتن anti dust  می باشد یعنی به هیچ عنوان گرد و غبار ایجاد نمی کند .

علاوه بر این بتن سخت را می توان در رنگ های روشن ایجاد کرد که به روشن تر شدن محوطه نیز کمک می کند

از دیگر مزایای بتن سخت عمر طولانی و ماندگاری بلند مدت آن می باشد به طوریکه کف سازی های بتن سخت اگر با کیفیت و به طور اصولی انجام می شوند می توانند تا صد سال و یا بیشتر عمر کنند بدون این که نیاز به هزینه اضافی برای تعمیر و یا نگهداری داشته باشند.

بتن سخت نسبت به حرارت بالا و ریزش مواد نفتی نیز بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان دچار خوردگی و ترک نمی شوند و برای مکان های مختلف مثل پالایشگاهها , پتروشیمی ها و حتی باند فرودگاهها بسیار مناسب می باشند.

نکته دیگر و حائز اهمیت در انتخاب کفپوش های بتنی سخت قیمت مناسب آن نسبت به سایر کفپوش ها است بنابراین شما یک کفپوش مناسب و مقاوم را با قمتی بسیار مناسب تر از سایر کفپوش ها خریداری می کنید.

سرعت انجام کف سازی با بتن سخت نیز نسبت به سایر روش های کفسازی بالاتر است.

اجرای بتن سخت صنعتی در تهران

مکان های مناسب برای کف سازی با بتن سخت:

  • محوطه پتروشیمی , پالایشگاه و صنایع شیمیایی
  • محوطه کارخانجات تولیدی و صنعتی
  • کفسازی برای اتوبان ها و فرودگاهها
  • محوطه های نظامی
  • محوطه های بیمارستان ها , آزمایشگاهها و داروسازی ها

روش انجام کفسازی با بتن سخت

کف سازی بتنی سخت به دو روش با قالب بندی لاینی و بدون قالب بندی  صورت می پذیرد که دقت در روش قالب بندی لاینی بیشتر از روش دیگر  است ولی سرعت انجام کار در روش کفسازی بتن سخت بدون قالب بیشتر است.

بنابراین در صورتیکه زمان و بودجه کافی داشته باشید کفسازی بتن سخت با قالب بهترین روش می باشد.

کفسازی با بتن سخت در تمام دنیا به عنوان بهترین و با کیفیت ترین کفسازی صنعتی شناخته شده است و با توجه به مزایای زیاد آن نسبت به سایر کفپوش ها و قیمت مناسب به عنوان بهترین گزینه برای کفسازی صنعتی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کفسازی صنعتی و کفسازی با بتن سخت و انجام پروژه های کفسازی خود با تیم با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

اگر نیاز به یک کفسازی با کیفیت و عمر طولانی تر از یک قرن دارید با ما تماس حاصل فرمایید.09120576855

بتن سخت صنعتی

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح موجود در صنعت ساخت و ساز است که سهولت در ساخت و فراوانی مصالح در حجم بالا منجر به استفاده روز افزون از این مصالح شده است، این مصالح علی رغم عملکرد بسیار مطلوب در برابر نیروهای فشاری دارای عملکرد ضعیفی در برابر نیروهای کششعی و خمشی است. امروزه به منظور برطرک کردن این ضعف و نیز ارتقای این کمیت اقدام به مسلح کردن این اجزای توسط میلگردها، کامپوزیت ها، الیاکها و پلیمرها میشود.

کفپوش بتن سخت صنعتی (رنگی و ساده) به دلیل خصوصیات منحصر بفرد خود توانسته جایگاه ویژه ای پیدا کند و روز به روز برمتقاضیان آن اضافه گردد.و انواع مختلفی همچون کفپوش اپوکسی و آرملات از انواع بتن های سخت صنعتی هستند
بتن سخت صنعتی با توجه به هزینه اجرای اولیه و عدم نیازبه اصلاحات بعدی بسیار با صرفه خواهد بود. چه بسیار جاهایی بوده که پس ازانجام کف سازی های متعدد در نهایت مجبوربه اجرای بتن سخت از نوع اپوکسی یا آرملات شده اند.
بتن سخت صنعتی دارای عمرطولانی دربرابر سایش، خش، ضربه و ترک خوردگی می باشد و بخاطر بالا بودن عمر مفید آن، درکاهش هزینه ها موثر است.
اجرای بتن سخت صنعتی با سرعت بالا، با استفاده از بتن سخت در زمان و هزینه خود صرفه جویی  کنید ، امکان اجرای300 تا 1000متردر روز
اجرای بتن سخت صنعتی ایمن و مقاوم درمقابل آتش سوزی
بتن سخت صنعتی  بدلیل ضد لغزش بودن، ایمنی را هنگام رفت و آمد برای افراد و وسائل نقلیه به همراه دارد.
بتن سخت صنعتی با لایه محافظ که ازنفوذ هرگونه مایعات ازقبیل روغن، گازوئیل و غیره جلوگیری میکند و در ماندگاری و عمر مفید بتن تاثیر  دارد.
اجرای انواع بتن سخت صنعتی دارای تنوع رنگی بالا از جمله خاکستری، آبی، قرمز، سبز، قهوه ای و...
بتن سخت صنعتی به لحاظ فیزیکی ومکانیکی ازمقاومت بسیاربالایی برخورداربوده واغلب درمراکزصنعتی که درمعرض سایش، ترافیک وبارهای سنگین قراردارد، بکارمی رود. این
مقاومت فشاری بتن سخت : حدود 3 برابر بتن معمولی ( تا 98 نیوتن برمیلیمترمربع)
مقاومت خمشی بتن سخت : حدود 7 برابر بتن معمولی ( تا 13 نیوتن برمیلیمترمربع)
مقاومت سایشی بتن سخت : حدود 160 برابربتن معمولی ( تا 0.016 گرم)
 بتن سخت صنعتی مناسب برای مکان هایی که باید ازنظر بهداشتی در حد بالایی باشند. مثل کف آزمایشگاهها ، مراکز درمانی ، سالنهای ورزشی و باشگاهها
بتن سخت صنعتی برای  کف کارخانه ها و جاهایی که وسایل نقلیه سنگین مثل تریلی،لیفت تراک، ماشینهای راهسازی از قبیل لودر و غیره رفت و آمد دارند.
گروه فنی مهندسی پالیش بتن اصفهان اجرا کننده بتن سخت صنعتی بصورت مکانیزه و با استفاده ازتجهیزات پیشرفته و ماله پروانه ای

ازمزایای استفاده ازاین روش می توان به سرعت، دقت بالا و داشتن سطحی بسیار صاف و صیقلی و همچنین کاهش هزینه اجرا اشاره کرد.

این گروه آمادگی دارد تا خدمات خود را در سراسر کشور و با قیمتی مناسب در سریعترین زمان انجام دهد

برای مشاوره و درخواست اجرای بتن سخت با ما تماس بگیرید    09120576855     09133296722

  • ۹۷/۰۵/۲۴
  • almas site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درب آكاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اكسپوز

كفپوش بتنی

موسسه مالی با بهره گیری از متخصصین خبره حسابداری و مالیاتی و با سالها تجربه راهکارهای سریع و مفیدی را جهت رفع مشکلات مالی و مالیاتی کارفرمایان گرامی پیشنهاد خواهد نمود. ما بر این باوریم که داشتن یک سیستم مالی منظم میتواند از هدر رفت منابع موسسات به طور چشمگیری جلوگیری نماید و عنصر مهمی در پیشرفت یک شرکت باشد .

http://dayan-market.ir

آگهی مشاغل

املاک

پالت پلاستیکی تهران

درب حفاظ آکاردئونی آپارتمان، درب آکاردئونی کرج پارکینگ،درب آکاردئونی محافظ،درب اکاردئونی در تهران،تولید کننده درب آکاردئونی کرج،خرید درب آکاردئونی،فروش در آکاردئون آپارتمان،تولیدی درب های آکاردئونی آهنی

زیبایی و سلامتی

http://amirdaneshzadeh.ir
پونک باربری غرب تهران
گوسفند زنده تهران

تعمیر کولرگازی غرب تهران

تعمیر پکیج در تهران

مبل شویی
مبل شویی در منزل
شستشوی مبل در منزل
مبل شویی تهران
قالیشویی

فروش بک لینک با کیفیت قوی برای افزایش رتبه وب سایت مناسب برای سئو کار های حرفه ای ، افزایش سریع رتبه وب سایت با بک لینک فن سئو سایت

خرید بک لینک با کیفیت

كار در ارتفاع بدون داربست

وكیل در اصفهان

بانك اطلاعات مشاغل