مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف
 

مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف

مطالب مفید برای شغل های مختلف

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا می دانید ایمپلنت دندان در اصفهان به چه روشی انجام می شود؟ افراد به دلایل زیادی از جمله پوسیدگی دندان، آسیب، عفونت و غیره دندان های طبیعی خود را از دست می دهند. در حالی که گزینه های زیادی برای جایگزینی وجود دارد، ایمپلنت های دندانی یکی از موثرترین راه ها برای جایگزینی دندان از دست رفته و بازگرداندن لبخند هستند که این روش توسط بهترین دکتر ایمپلنت دندان در اصفهان در کلینیک دکتر حمیدرضا کیانی انجام میشود.

 بزرگ ترین مزیت این روش این است که ایمپلنت دندان هیچ تفاوتی با سایر دندان های طبیعی ندارد و برای سال ها از سلامت دهان و دندان بیمار حمایت می کند. به خواندن ادامه دهید تا در مورد انواع مختلف و روش ایمپلنت دندان در اصفهان اطلاعاتی کسب کنید تا بفهمید کدام نوع ایمپلنت برای نیازهای شما بهترین است.

انواع مختلف ایمپلنت دندان در اصفهان چیست؟

دو نوع اصلی ایمپلنت دندان و دو نوع عمل اصلی به ترتیب اندوستال و ساب پریوستال و تک مرحله ای و دو مرحله ای وجود دارد. همه گزینه ها فوق العاده طبیعی به نظر می رسند؛ اما هر یک به دلایل مختلف استفاده می شوند. دندانپزشک می تواند شما را در تصمیم گیری صحیح ایمپلنت برای نیازهای دهانی خود راهنمایی کند، اما مهم است که تفاوت را بدانید. 

اندوستال

ایمپلنت اندوستال رایج‌ترین نوع ایمپلنت دندان در اصفهان است و بیشتر دندانپزشکان ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند. این نوع ایمپلنت به استخوان فک متصل می شود تا به عنوان یک ریشه واقعی دندان عمل کند و به شکل یک پیچ کوچک است. دندانپزشکان ترجیح می دهند از این روش استفاده کنند؛ زیرا زمانی که دندانی در ساختار دهان از بین رفته باشد می تواند باعث تحلیل استخوان و جابجایی دندان های مجاور شود. ایمپلنت‌های اندوستال که به ریشه خالی دندان متصل می‌شوند به حفظ ساختار صورت و استخوان فک کمک می‌کنند.

ساب پریوستال

ایمپلنت‌ دندان ساب پریوستال شبیه ایمپلنت‌های اندوستال هستند، اما به جای اینکه به استخوان فک متصل شوند، در زیر بافت لثه یا بالای استخوان فک قرار می‌گیرند. این گزینه ایمپلنت معمولا برای بیمارانی استفاده می شود که استخوان فک به اندازه کافی قوی یا سالم برای پشتیبانی از ایمپلنت ندارند.

اغلب اوقات، دندانپزشکان ایمپلنت دندان در اصفهان به بیماران خود پیشنهاد می‌کنند که برای بازسازی و تقویت استخوان فک خود عمل بزرگ کردن استخوان انجام دهند تا بتوانند اندوستال دریافت کنند. با این حال، اگر بیمار خواهان تقویت استخوان نباشد، می تواند نتایج بسیار مشابهی را با ایمپلنت ساب پریوستال به دست آورد.

ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان تک مرحله ای

ایمپلنت دندان تک مرحله ای فقط به یک نوبت جراحی نیاز دارد. در طول این روش، دندانپزشک زیبایی شما ایمپلنت طولانی تری را در فک و لثه قرار می دهد تا قسمت بالایی ایمپلنت نمایان شود. پس از بهبودی ناحیه، قسمت های اتصال و تاج ایمپلنت دقیقا به قسمت در معرض ایمپلنت متصل می شود.

این روش ایمپلنت دندان در اصفهان اغلب برای بیمارانی که مشکلات استخوانی داشته یا افرادی که نیازهای خاصی دارند، استفاده می شود. این به این دلیل است که فرایند تک مرحله‌ای معمولا پس از انجام جراحی اولیه سریع‌تر است و بیمار راحت‌تر با دندان‌های جدید خود سازگار می‌شود. 

ایمپلنت دندان دو مرحله ای

روش ایمپلنت دندان دو مرحله ای بسیار بیشتر از تک مرحله ای طول می کشد؛ زیرا به حداقل دو عمل جراحی با زمان بهبودی در بین آن نیاز دارد. در مرحله اول این فرایند، دندانپزشک ایمپلنت دندان در اصفهان با جراحی، پایه ایمپلنت دندان را در استخوان فک قرار می دهد و سپس آن را بخیه می زند تا بهبود یابد. پس از بهبودی دهان پس از چند ماه، یک جراحی جزئی دیگر، پایه ایمپلنت را برای اتصال قطعه اتصال و تاج ایمپلنت نمایان می کند.

اگرچه این نوع فرایند تهاجمی‌تر و پیچیده‌تر است، اما مزایای بلندمدتی دارد. در فاصله زمانی بین جراحی اول و دوم، پایه ایمپلنت به استخوان فک جوش می‌خورد و پایه‌ای به اندازه یک ریشه دندان واقعی ایجاد می‌کند.

مواد ایمپلنت دندان

برای سال‌های متمادی، ایمپلنت‌های تیتانیوم تنها ماده‌ای بودند که در دندانپزشکی ایمپلنت مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما با پیشرفت تکنولوژی، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب وجود دارد. دو ماده اصلی مورد استفاده برای ایمپلنت های دندانی تیتانیوم و زیرکونیا هستند. تحقیقات و آزمایشات گسترده ای برای توسعه مواد جدید ایمپلنت از جمله خواص شیمیایی و فیزیکی انجام می شود. این مواد دندانی باید در برابر شکستگی و خوردگی مقاوم بوده و در عین حال دارای ریزساختار و ترکیب مناسب باشند. 

ایمپلنت های دندانی تیتانیومی

تا به امروز، ایمپلنت دندانی تیتانیوم رایج ترین ماده مورد استفاده هستند. یکی از مزایای اصلی استفاده از ایمپلنت های جنس تیتانیوم این است که باعث ایجاد اختلال در استخوان فک نمی شود. هنگامی که ایمپلنت تیتانیوم قرار می گیرد، استخوان همچنان می تواند در کنار ایمپلنت رشد کند، مانند یک دندان طبیعی که به ایمپلنت اجازه می دهد مدت بیشتری دوام بیاورد.

ایمپلنت دندان تیتانیومی نیز مقرون به صرفه ترین و همه کاره ترین گزینه است. امروزه اکثر ایمپلنت های تیتانیوم از تیتانیوم خالص ساخته نمی شوند و در واقع آلیاژ تیتانیوم هستند. این باعث می شود ایمپلنت ها برای کسانی که به تیتانیوم حساسیت دارند قوی تر و ایمن تر باشند. تیتانیوم یک ماده زیست سازگار است؛ به این معنی که شباهت زیادی به بدن انسان دارد و باعث می شود ایمپلنت با استخوان راحت تر همجوشی شود. 

ایمپلنت های دندانی زیرکونیا

برخلاف تیتانیوم که ظاهرا همیشه وجود داشته است، ایمپلنت دندان زیرکونیا جدیدترین ماده ای است که به صنعت ایمپلنت دندان وارد شده است. بسیاری از بیماران نگران حساسیت به فلز و قرار دادن آن در بدن خود هستند. این ایمپلنت زیرکونیا را به گزینه ای عالی و بدون فلز تبدیل می کند. از زیرکونیا برای ساخت پل و تاج نیز استفاده می شود و جنس آن بسیار سخت و محکم است. این ماده همچنین با استخوان بسیار شبیه به تیتانیوم ترکیب می شود.

یکی از برجسته‌ترین ایرادات ایمپلنت‌های زیرکونیا این است که تا زمانی که ایمپلنت‌های تیتانیوم وجود داشته‌اند، وجود نداشته‌اند، بنابراین این ماده سطح آزمایش مشابهی نداشته است. با این حال، ایمپلنت های دندانی زیرکونیا دو مزیت بزرگ نسبت به ایمپلنت های تیتانیومی دارند: 

  • هیچ رنگ فلز تیره ای در لثه ها دیده نمی شود
  • در حالی که زیرکونیا می تواند راحت تر از تیتانیوم شکسته شود، اما کمتر در معرض خوردگی هستند
  •  

مراحل انجام ایمپلنت دندان در این کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان طبق آخرین تکنولوژی های روز دنیای پزشکی و بهترین متخصصان با تجربه

  • ارزیابی اولیه: این کار توسط جراح برای تعیین وضعیت استخوان فک انجام می شود. ممکن است شامل اشعه ایکس و برداشتن قالب باشد.
  • کشیدن دندان: این شامل برداشتن دندان باقی مانده قبل از شروع عمل است. می توان آن را به طور همزمان در طول فرآیند انجام داد.
  • پیوند سوکت: برای حفظ استخوان، پیوند در محل استخراج انجام می شود.
  • قرار دادن ایمپلنت: بیمار تحت بیهوشی قرار می گیرد و پس از آن ایمپلنت در استخوان فک قرار می گیرد.
  • قرار دادن تکیه گاه:. اباتمنت قطعه ای است که ایمپلنت را به تاج متصل می کند که معمولا در بالای ایمپلنت قرار می گیرد.
  • تثبیت تاج دائمی: پس از بهبودی لثه، دندانپزشک یک دندان یا تاج مصنوعی تهیه می کند و آن را مستقیما به ایمپلنت می چسباند.

لیست متخصص ایمپلنت در اصفهان را میتوانید در سایت دکتر حمیدرضا کیانی مشاهده کنید

آدرس کلینیک دندانپزشکی دکتر کیانی: اصفهان ، خیابان وحید ، پنجاه متر پایین تر از خیابان حسین اباد ، ساختمان دنا یک ، طبقه چهارمپنجم

موبایل: ⁦09130754940 تلفن: ⁦09130754940

  • almas site

درب آكاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اكسپوز

كفپوش بتنی

موسسه مالی با بهره گیری از متخصصین خبره حسابداری و مالیاتی و با سالها تجربه راهکارهای سریع و مفیدی را جهت رفع مشکلات مالی و مالیاتی کارفرمایان گرامی پیشنهاد خواهد نمود. ما بر این باوریم که داشتن یک سیستم مالی منظم میتواند از هدر رفت منابع موسسات به طور چشمگیری جلوگیری نماید و عنصر مهمی در پیشرفت یک شرکت باشد .

http://dayan-market.ir

آگهی مشاغل

املاک

پالت پلاستیکی تهران

درب حفاظ آکاردئونی آپارتمان، درب آکاردئونی کرج پارکینگ،درب آکاردئونی محافظ،درب اکاردئونی در تهران،تولید کننده درب آکاردئونی کرج،خرید درب آکاردئونی،فروش در آکاردئون آپارتمان،تولیدی درب های آکاردئونی آهنی

زیبایی و سلامتی

http://amirdaneshzadeh.ir
پونک باربری غرب تهران
گوسفند زنده تهران

تعمیر کولرگازی غرب تهران

تعمیر پکیج در تهران

مبل شویی
مبل شویی در منزل
شستشوی مبل در منزل
مبل شویی تهران
قالیشویی

فروش بک لینک با کیفیت قوی برای افزایش رتبه وب سایت مناسب برای سئو کار های حرفه ای ، افزایش سریع رتبه وب سایت با بک لینک فن سئو سایت

خرید بک لینک با کیفیت

كار در ارتفاع بدون داربست

وكیل در اصفهان

بانك اطلاعات مشاغل